Thursday, August 30, 2012

versatility with katy perry


(look at her face on the last one: doesn't she totally look like Peyton Sawyer from One Tree Hill!!)
pictures from: fashion gone rogue

What about 'Versatility'? Illustrated by Katy Perry

en; I don't know if it's still ok to say "OMG!" but that was pretty much my reaction when I saw these pictures of Katy Perry for L'Officiel France. We have Katy as we never see her: sober (with a gothic touch). It got me thinking about versatility and how I love people who know how to adapt their style constantly. I love how she feels ok about going out with blue hair and a candy dress one day and play the game of this photoshoot the other. I'm not as daring as Katy, but I also hate to think that my style is defined. I like to believe that it's in constant motion, in constant improvement too. Yesterday I was wearing sneakers and sweaters. Today I'm rocking a classy jacket and beautiful jewelry. Who knows about tomorrow?

fr; Je ne sais pas si ça se fait encore de dire "MONG!" mais c'est un peu la réaction que j'ai eu quand j'ai découvert ces photos de Katy Perry pour L'Officiel France. Nous retrouvons Katy comme nous ne la voyons jamais: sobre (avec une touche de gothique). Cela m'a fait penser à la versatilité et à la capacité de certaines personnes d'adapter leur style en permanence. J'adore qu'elle se sente d'humeur à sortir avec les cheveux bleus et une robe en bonbons un jour et qu'elle se prête au jeu de ce photoshoot le lendemain. Je n'ai pas le culot de Katy, mais je déteste penser que mon style est figé et défini. J'aime penser qu'il est en constante évolution, en constante amélioration. Hier je portais des baskets et un sweat, et aujourd'hui je suis dans une veste chic de blazer et je porte de magnifiques bijoux. Qui sait ce qui sera au menu de demain? 

 xx, Pauline

7 comments:

  1. Yes, OMG! I love these pictures :)
    xoxo

    stylebycelia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ces cheveux roux sont juste magnifiques ! Flamboyant
    Bises
    Valentine
    http://inthestreetofmode.wordpress.com/

    ReplyDelete
  3. I love love that second dress!!

    xxS

    ReplyDelete
  4. Wow... she is so pretty, great post! btw I just moved to a new blog! please check out my blog and if you like it, please follow me on Google Friend Connect and Bloglovin, I promise to do the same for you! xx
www.love-joice.com

    ReplyDelete