Thursday, November 1, 2012

a colourful winter



Today, I was hit by the realization that we were already in november. As every thursday, I had my pilates class at 7pm ... but I simply didn't go because it was dark outside and raining. At this moment, I realized how winter can really affect your mood, in a bad way. So I ran to my pinterest page to find the most colourful pictures possible, because it's the only way you can cure winter blues. Take this advice and incorporate colour into your winter wardrobe, you won't regreat it!

 Aujourd'hui, j'ai réalisé que nous étions déjà en novembre. Tous les jeudi, j'ai mon cours de pilates à 19h, mais je n'y suis pas allée tellement il faisait nuit et tellement il pleuvait. A ce moment, je me suis rendue compte à quel point l'hiver peut ruiner notre moral. Donc je me suis ruée sur mon compte pinterest pour trouver des images colorées et apporter de la gaieté à ma journée. Suivez ce précieux conseil : on incorpore de la couleur dans ses tenues pour éviter la déprime hivernale!




pictures from various, unknown sources
xx, Pauline

No comments:

Post a Comment